torsdag 23 april 2009

Hemma i våran lilla stad...




Idag tänkte jag köra lite smygreklam för vår stad. Inte för att jag är hysteriskt lokalpatriotisk, utan för att jag gillar bilderna. Min dotter S hade ett skolarbete i höstas, då dom skulle fota stan o gud vet allt o lite till. Tyckte om dessa bilder, kan tyckas lite höstiga i färgerna just nu, men det är ju så fint. Och det finns fler, massor av fler. Hon är jätteduktig med kameran.
Vilken härlig vårdag det varit, nu när det varit lite varmare, att man sen skrapade bilrutor i morse glömmer man rätt snart. Hihi, jag har vunnit en auktion på tradera, så snart får jag hem en liten madonna. Henne får ni se så snart hon fått värdigt sällskap av diverse pynt. Vi hörs!!

5 kommentarer:

  1. Fina bilder! Ska bli kul att se madonnan! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. oh härliga stad, har du almanackan med parkerna, min far har fotat fler bilder i den! älskar enköpings parker!

    varmkrma lotten

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder. Har själv aldrig varit där men nångång kanske...

    Visst är det väl härliga dagar nu. man liksom känner att livet kommer tillbaka.

    Önskar dig en fin helg

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Det var fina bilder1
    Jag är född i Enköping men har inte bott där.Bara nån månad efter jag var född..
    Kanske måste dit och lära känna stan lite!!
    Titta in på mitt inlägg från 25/4 får du se :)
    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vad gulligt det ser ut.:-) Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails