onsdag 22 april 2009

Hej hopp...



Hallo bloggers! Nu ska vi hoppas helgen kommer med lite värme. Har suttit fastfrusen här ett par dagar, men nu börjar det tina känner jag. Har kollat på era bloggar och tyckt mig märka att fler och fler färgburkar smugit sej fram. Roligt att se resultaten. Till helgen blir det en liten Ålandstripp med jobbet, så eventuella uterumspiff får vänta till söndag. Sitter fortfarande och väntar på att ett bord ska komma ramlandes. Hittade såna himla fina olivträd i veckan, men jag är nog lite snål, så det får vänta. 340:- tyckte jag var dyrt, men å andra sidan så skulle jag själv inte vilja odla fram och sälja för inga pengar alls. Kanske känner mig mer spendersam när lönen kommer. Eller så får jag försöka lura i barnen att det är morsdag. Vill ni se ett par bilder till från uterummet? (jag vet att jag tjatar) en knoppbräda och en bild på lite skitiga glasrutor. Ha´re bra

6 kommentarer:

  1. Hej Lillemor!
    Kul med lite minisemester...
    Jag vet inte vad olivträd kostar men det kanske var dyrt?
    Jag har inte gjort ett dugg i mitt uterum tyvärr...tiden räcker inte till allt men de ska väl ska framöver...kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Härlig tripp du ska på och själv ska jag bege ge mig till syster yster i österlen och där är det väl nästan sommar redan...om du har Blomsterland i närheten så har dom olivträd fö ca 200 kr, betydligt billigare! ha det så bra på resan och värmen kommer ska du se...

    SvaraRadera
  3. Åh det var lite dyrt...köpte mina för 100 kr st på blomsterlandet förra året.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  4. Mysiga bilder från uterummet! Vad härligt med en liten semester såhär års och slippa trängas och dessutom få värme lite tidigare... Idag kom ljumma vindar till oss i norr, snön krympte så fort och hoppet om vår återvände igen. Kramis Cilla

    SvaraRadera
  5. Jag tror du kan hitta billigare olivträd. Kanske någon lokalt belägen plantskola eller liknande. Nilla

    SvaraRadera
  6. Vilka fina trädgårdsredskap.Fint med kontrasten med vitt och svart!
    Jag tycker det smutsiga fönstret bara var fint.Det gav ett lite trollskt sken :)
    Hoppas du får en härlig båttur!!
    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails